Datum o.b.v. minimaal 3 deelnemers.

DE MARKETING & SALES KPI’S VOOR C-LEVEL

Hoe zorgt u als C-level member dat u uw team aanstuurt op het volgen van herhaalbare rapportage standaarden

Sales & Marketing hebben problemen met het vertellen van het complete verhaal op basis van gedeelde data. Rapportage inconsistenties zorgen ervoor dat er onduidelijkheid is over waar men naar kijkt.

Agenda

Jeroen Breugelmans
Directeur Fortezza
+31 70 3277281

UW UITDAGING

In de meeste organisaties hebben marketing en sales moeite om het “complete” verhaal te vertellen op basis van gedeelde data. Omdat beide partijen vaak (onbedoeld) op een andere wijze kijken naar – en verwachtingen hebben bij – de ontwikkelingen rondom de organisatie, ontstaan gaten in het verhaal die een enorme impact kunnen hebben op de haalbaarheid van de doelstellingen. De oorzaak ligt niet in de beschikbaarheid van de gegevens, maar in de consistentie van de rapportages die gebruikt worden. Als C-level member moet u de teams aansturen op het volgen van herhaalbare rapportagestandaarden. Hierdoor ontstaat een analysecapaciteit die niet afhangt van personen maar juist van rollen en afdelingen.

DEMO & PRESENTATIE

Hoe zorgt u ervoor dat zowel marketing als sales hetzelfde verhaal vertellen over dezelfde data? Door het vaststellen en gebruiken van gestandaardiseerde KPI`s en dashboards die voor iedereen toegankelijk zijn en makkelijk te begrijpen. Dit lijkt een overweldigende taak om de lijst van indicatoren op te stellen, maar doet u dit niet dan weet u zeker dat u op de verkeerde (of helemaal geen) inzichten uw beslissingen gaat nemen.

Om het “complete” beeld van marketing en sales te krijgen, hebben wij de 8 basis KPI`s geselecteerd die in ieder C-Level dashboard aanwezig moeten zijn.

U ontvangt na afloop van de presentatie een kopie van het e-book: de basis Marketing- en Sales KPI`s voor C-level, zodat u dit nog eens rustig na kunt lezen.

Ontvang na afloop het e-book: de basis Marketing- en Sales KPI`s voor C-level

LAAT U INSPIREREN

Dit is een digitaal event. U kunt dus vanuit kantoor (of huis) meedoen en kennis opdoen. De datum wordt bepaald wanneer er minimaal 3 deelnemers zijn. We houden u wekelijks op de hoogte van de inschrijvingen.

Veelgestelde vragen

Wat haal ik uit deze sessies?

Fortezza organiseert inspiratie sessies voor directeuren en managers van MKB+ bedrijven die aan de slag (willen) gaan met digitalisatie.

Ieder event staat in het teken van een bepaald thema (bijvoorbeeld data gedreven werken) of een specifiek onderwerp. Per event geven we aan voor welke doelgroep dit interessant is en welke uitdaging we bespreken.

U verlaat de sessie met één idee, één contact en één actie waarmee u morgen het verschil gaat maken.

Kan ik ook collega`s uitnodigen?

Dat mag zeker! Iedereen kan zich inschrijven op onze eventbrite pagina. Daar staan al onze evenementen klaar om uw registratie te ontvangen.
Stuur gewoon even de link door. Zorg wel dat u zich individueel registreert zodat we goed weten wie er allemaal komen.

Wat heb ik nodig om een digitale sessie bij te wonen?

Al onze events worden via Microsoft Teams gehouden. Je hebt dus een Office 365 licentie nodig om deel te kunnen nemen. Gelukkig heeft Microsoft ‘Teams’ gratis beschikbaar gesteld vanwege COVID-19. Meld u gratis aan als u nog geen Office licentie heeft

Is dit event gratis?

Jazeker. We organiseren digitale events, maar ook fysiek op een mooie, externe locatie. De digitale events zijn kleinschaliger (max 10 deelnemers) en frequenter en organiseren we op basis van het aantal inschrijvingen.
Onze fysieke events houden we 1x per kwartaal en maximaliseren we op 40 deelnemers. Daarvoor nodigen we onze relaties persoonlijk uit. Wilt u ook een keer komen? Stuur dan een mail naar contact@fortezza-ict.nl en we nemen z.s.m. contact met u op om de aankomende events met u te bespreken.

Kan ik na afloop van het event de sessies ergens terugvinden?

Jazeker! Een paar dagen na het event komt een video-opname beschikbaar op onze website en delen we deze.