Datum o.b.v. minimaal 3 deelnemers.

FINANCIEEL FORECASTEN MET POWER BI

Data gedreven werken met complete modellen van financiële key performance indicators waarmee u in staat bent om directe de impact van diverse scenario’s te doorgronden 

Zijn uw financiele medewerkers dagen bezig om financiele scenario`s naast elkaar te zetten om de beste strategische keuze te kunnen maken? Om vervolgens met 10 nieuwe vragen geconfronteerd worden waardoor er nog meer dagen verspild worden? Dan is financieel forecasten in Power BI de oplossing.

Agenda

Jeroen Breugelmans
Directeur Fortezza
+31 70 3277281

Uw uitdaging

Door de COVID-19 ontwikkelingen heeft u meer dan ooit behoefte aan directe inzichten op de financiële prestaties van uw bedrijf. Maar uw financiële medewerkers zijn dagenlang bezig met Excel dumps om deze inzichten op te leveren en direct geconfronteerd te worden met nieuwe vragen.

Uw financiële medewerkers zijn niet bij u komen werken om Excel dumps te maken. Neem geen genoegen met handmatige spreadsheets en bouw uw financiële inzichten op het juiste fundament voor krachtige wat-als analyses en geconsolideerde financiële rapportages.

Demo & Presentatie

In deze demo presenteert Jeroen de aanpak om uw financiële ‘wat-als’ analyses direct in uw strategische meetings inzichtelijk te maken. Bijvoorbeeld: “Wat gebeurt er als mijn omzet van klantgroep x met 7% zakt en de kosten voor personeel met 4% stijgen”? Met een compleet model van financiële ‘key performance indicators’ bent u in staat om direct de impact van meerdere scenario`s te doorgronden en naast elkaar te leggen.

En op een makkelijke en toegankelijke manier te delen met uw collega`s. Maak voor iedereen duidelijk wat de beste weg voorwaarts wordt zodat u iedereen focus kan geven i.p.v. eindeloos in Excel tijd te verspillen.

finance analytics what if scenario

LAAT U INSPIREREN

Dit is een digitaal event. U kunt dus vanuit kantoor (of huis) meedoen en kennis opdoen. De datum wordt bepaald wanneer er minimaal 3 deelnemers zijn. We houden u wekelijks op de hoogte van de inschrijvingen.

Veelgestelde vragen

Wat haal ik uit deze sessies?

Fortezza organiseert inspiratie sessies voor directeuren en managers van MKB+ bedrijven die aan de slag (willen) gaan met digitalisatie.

Ieder event staat in het teken van een bepaald thema (bijvoorbeeld data gedreven werken) of een specifiek onderwerp. Per event geven we aan voor welke doelgroep dit interessant is en welke uitdaging we bespreken.

U verlaat de sessie met één idee, één contact en één actie waarmee u morgen het verschil gaat maken.

Kan ik ook collega`s uitnodigen?

Dat mag zeker! Iedereen kan zich inschrijven op onze eventbrite pagina. Daar staan al onze evenementen klaar om uw registratie te ontvangen.
Stuur gewoon even de link door. Zorg wel dat u individueel registreert zodat we goed weten wie er allemaal komen.

Wat heb ik nodig om een digitale sessie bij te wonen?

Al onze events worden via Microsoft Teams gehouden. U heeft dus een Office 365 licentie nodig om deel te kunnen nemen. Gelukkig heeft Microsoft ‘Teams’ gratis beschikbaar gesteld vanwege COVID-19. Meld u gratis aan als u nog geen Office licentie heeft.

Is dit event gratis?

Jazeker. We organiseren digitale events, maar ook fysiek op een mooie, externe locatie. De digitale events zijn kleinschaliger (max 10 deelnemers) en frequenter en organiseren we op basis van het aantal inschrijvingen.
Onze fysieke events houden we 1x per kwartaal en maximaliseren we op 40 deelnemers. Daarvoor nodigen we onze relaties persoonlijk uit. Wilt u ook een keer komen? Stuur dan een mail naar contact@fortezza-ict.nl en we nemen z.s.m. contact met u op om de aankomende events met u te bespreken.

Kan ik na afloop van het event de sessies ergens terugvinden?

Jazeker! Een paar dagen na het event komt een video-opname beschikbaar op onze website en delen we deze.