Datum o.b.v. minimaal 3 deelnemers.

HOE HOUDT U MICROSOFT TEAMS OVERZICHTELIJK?

Uw organisatie is (noodgedwongen) overgeschakeld naar online samenwerken in Office 365 waarbij MS Teams en Sharepoint zo snel geïmplementeerd zijn dat u het overzicht kwijt bent

Werknemers & management worden geconfronteerd met een nieuwe manier van werken: online meetings, en samenwerken in in MS Teams & Sharepoint. Hoe zorgt u ervoor dat u structuur aanbrengt in de inrichting van kanalen en het aantal documenten?

Agenda

Edwin de Zeeuw
Directeur Digitale Transformatie
+31 70 3277281

UW UITDAGING

U heeft noodgedwongen een digitale werkplek in moeten richten voor uw medewerkers, vaak met de nieuwe onderdelen van Office 365, zoals Microsoft Teams en SharePoint. Maar omdat het ontbrak aan de tijd en kennis om een goed beleid op te stellen, is het aantal kanalen en documentbibliotheken zo groot geworden dat uw medewerkers door de bomen het bos niet meer zien.

Hoe zorgt u ervoor dat er een beleid en proces komt dat de digitale werkplek efficiënt en effectief inricht zodat de productiviteit op orde blijft?

DEMO & PRESENTATIE

In deze demo presenteert Edwin hoe de digitale werkplek in Office 365 optimaal ingericht kan worden voor de nieuwe werkelijkheid. Met de document management scan ziet u in één oogopslag de status van alle documenten binnen uw bedrijf en hoe u deze kunt organiseren binnen Teams. Daarnaast laten we ook zien hoe u gebruikersadoptie en de digitalisering van processen kunt verhogen. Kortom; een complete aanpak waarin mens, proces en technologie aan elkaar verbonden worden. Met praktische voorbeelden binnen de Office 365 suite.

LAAT U INSPIREREN

Dit is een digitaal event. U kunt dus vanuit kantoor (of huis) meedoen en kennis opdoen. De datum wordt bepaald wanneer er minimaal 3 deelnemers zijn. We houden u wekelijks op de hoogte van de inschrijvingen.

Veelgestelde vragen

Wat haal ik uit deze sessies?

Fortezza organiseert inspiratie sessies voor directeuren en managers van MKB+ bedrijven die aan de slag (willen) gaan met digitalisatie.

Ieder event staat in het teken van een bepaald thema (bijvoorbeeld data gedreven werken) of een specifiek onderwerp. Per event geven we aan voor welke doelgroep dit interessant is en welke uitdaging we bespreken.

U verlaat de sessie met één idee, één contact en één actie waarmee u morgen het verschil gaat maken.

Kan ik ook collega`s uitnodigen?

Dat mag zeker! Iedereen kan zich inschrijven op onze eventbrite pagina. Daar staan al onze evenementen klaar om uw registratie te ontvangen.
Stuur gewoon even de link door. Zorg wel dat u individueel registreert zodat we goed weten wie er allemaal komen.

Wat heb ik nodig om een digitale sessie bij te wonen?

Al onze events worden via Microsoft Teams gehouden. U heeft dus een Office 365 licentie nodig om deel te kunnen nemen. Gelukkig heeft Microsoft ‘Teams’ gratis beschikbaar gesteld vanwege COVID-19. Meld u gratis aan als u nog geen Office licentie hebt.

Is dit event gratis?

Jazeker. We organiseren digitale events, maar ook fysiek op een mooie, externe locatie. De digitale events zijn kleinschaliger (max 10 deelnemers) en frequenter en organiseren we op basis van het aantal inschrijvingen.
Onze fysieke events houden we 1x per kwartaal en maximaliseren we op 40 deelnemers. Daarvoor nodigen we onze relaties persoonlijk uit. Wilt u ook een keer komen? Stuur dan een mail naar contact@fortezza-ict.nl en we nemen z.s.m. contact met u op om de aankomende events met u te bespreken.

Kan ik na afloop van het event de sessies ergens terugvinden?

Jazeker! Een paar dagen na het event komt een video-opname beschikbaar op onze website en delen we deze.