Datum o.b.v. minimaal 3 deelnemers.

UW DIGITALE PDCA-CYCLUS IN OFFICE 365

Om continu verbeteren mogelijk te maken voor uw medewerkers wilt u een integrale werkomgeving creëren waarin dit ondersteunt wordt

Hoe kunt u een digitale PDCA-cyclus integreren in uw eigen Office 365 omgeving die klaar is voor de toekomst?

Agenda

Edwin de Zeeuw
Directeur Digitale Transformatie
+31 70 3277281

UW UITDAGING

U wilt een integrale werkomgeving voor uw medewerkers creëren waar continu verbeteren mogelijk is en ondersteunt wordt. Maar omdat alles in aparte applicaties zit moeten uw medewerkers continu op zoek naar de juiste informatie. Zo staan de processen beschreven in een Visio-bestand op de netwerk schijf, heeft de organisatie een apart QHSE systeem, staan de werkinstructies op een andere locatie en zijn de rapportages per afdeling opgeslagen. Hoe kunt u deze informatie centraal beschikbaar stellen zodat uw medewerkers, op basis van hun rol, precies de juiste informatie hebben om hun werk te kunnen doen?

DEMO & PRESENTATIE

In deze demo laat Edwin de Zeeuw zien hoe u een digitale PDCA-cyclus kunt implementeren in uw eigen Office 365 omgeving. Hij behandelt in zijn presentatie onder andere een interessante case van Polyplastic, een marktleider in de caravan en camper industrie. Voor de implementatie van een digitale PDCA-cyclus presenteert Edwin een integrale combinatie van Microsoft Teams, SharePoint en Power BI om op basis van de rolbeschrijving de juiste informatie op het juiste moment met uw medewerkers te delen. Alles wordt samengebracht in de digitale werkplek die klaar is voor de toekomst. Uw bedrijf zal continu verbeteren, op basis van data en inzichten, in plaats van meningen en uitspraken.

LAAT U INSPIREREN

Dit is een digitaal event. U kunt dus vanuit kantoor (of huis) meedoen en kennis opdoen. De datum wordt bepaald wanneer er minimaal 3 deelnemers zijn. We houden u wekelijks op de hoogte van de inschrijvingen.

Veelgestelde vragen

Wat haal ik uit deze sessies?

Fortezza organiseert inspiratie sessies voor directeuren en managers van MKB+ bedrijven die aan de slag (willen) gaan met digitalisatie.

Ieder event staat in het teken van een bepaald thema (bijvoorbeeld data gedreven werken) of een specifiek onderwerp. Per event geven we aan voor welke doelgroep dit interessant is en welke uitdaging we bespreken.

U verlaat de sessie met één idee, één contact en één actie waarmee u morgen het verschil gaat maken.

Kan ik ook collega`s uitnodigen?

Dat mag zeker! Iedereen kan zich inschrijven op onze eventbrite pagina. Daar staan al onze evenementen klaar om uw registratie te ontvangen.
Stuur gewoon even de link door. Zorg wel dat u zich individueel registreert zodat we goed weten wie er allemaal komen.

Wat heb ik nodig om een digitale sessie bij te wonen?

Al onze events worden via Microsoft Teams gehouden. U heeft dus een Office 365 licentie nodig om deel te kunnen nemen. Gelukkig heeft Microsoft ‘Teams’ gratis beschikbaar gesteld vanwege COVID-19. Meld u gratis aan als u nog geen Office licentie hebt.

Is dit event gratis?

Jazeker. We organiseren digitale events, maar ook fysiek op een mooie, externe locatie. De digitale events zijn kleinschaliger (max 10 deelnemers) en frequenter en organiseren we op basis van het aantal inschrijvingen.
Onze fysieke events houden we 1x per kwartaal en maximaliseren we op 40 deelnemers. Daarvoor nodigen we onze relaties persoonlijk uit. Wilt u ook een keer komen? Stuur dan een mail naar contact@fortezza-ict.nl en we nemen z.s.m. contact met u op om de aankomende events met u te bespreken.

Kan ik na afloop van het event de sessies ergens terugvinden?

Jazeker! Een paar dagen na het event komt een video-opname beschikbaar op onze website en delen we deze.