GRENSVERLEGGENDE IT  |  AMBITIES  |  WERKNEMERS OPTIMAAL ONDERSTEUNEN

WERKNEMERS OPTIMAAL ONDERSTEUNEN

De juiste digitale werkplek met oplossingen die werken voor u en uw werknemers.

Het begint met de juiste mix van mens en techniek

De nieuwe generatie medewerkers stelt andere eisen aan de manier waarop zij ondersteund willen worden. Deze generatie accepteert “offline” werken niet en vindt e-mailen een ouderwetse manier van werken. Maar hoe neem je de rest van de organisatie mee zodat er een optimale balans ontstaat tussen wat nú werkt en wat in de aankomende jaren nodig is?

Het juiste gebruik van applicaties en data zijn cruciale onderdelen van de nieuwe digitale werkplek. Door medewerkers de faciliteiten en inzichten te bieden die hen in staat stelt om uw klanten zo goed mogelijk te bedienen, waar ze ook zijn of op welk device ze werken, zorg je voor ‘digitaal volwassen’ werknemers.

Nieuw mogelijkheden met een digitale werkplek

Medewerkers nieuwe technlogie te laten omarmen is niet altijd even eenvoudig. Daarom is het noodzakelijk dat u investeert in de digitale vaardigheden van uw medewerkers. En een duidelijke koppeling maakt van uw strategische roadmap naar de belevingswereld van uw medeweker via de digitale werkplek:

CRM – 360° beeld van uw klanten met alle interactie vastgelegd in een centraal platform
Office 365 – Optimaal samenwerken, communiceren en kennis delen
Microsoft Power Platform – Low code apps om je klanten optimaal te bedienen

Direct contact?

Edwin de Zeeuw
Directeur Digitale Transformatie
+31 70 3277281

Samenwerken en delen via één platform

Er is echt heel veel veranderd in de afgelopen jaren. Bedrijven zien steeds vaker in dat het organiseren van “klassieke IT” niet meer werkt in deze tijd.  Het organiseren van informatie, documenten en data gaan over in een projectmatige en klant centrale benadering, waarbij alle onderdelen samenkomen op één platform. Dit zorgt ervoor dat uw organisatie zich sneller kan organiseren rondom nieuwe initiatieven en relatief makkelijk kan aanpassen aan nieuwe technologische veranderingen.

Zodra de digitale werkplek ingericht is zodat alle medewerkers met elkaar kunnen samenwerken, kan je makkelijk aanpassingen of wijzigingen door laten voeren. Zonder dat de rest van alle applicaties geraakt worden.

Dat kan je onder andere bereiken met:

  • alle informatie op een andere manier organiseren. Op het nieuwe digitale platform zijn beveiligde servers en mappen niet afdoende om transparantie en beveiliging op elkaar af te stemmen. We maken afspraken en spelregels over wat je wel en niet met informatie kan doen. Rechten, rollen en autorsiaties moeten op een centrale plek worden onderhouden, bijvoorbeeld in uw Active Directory.
  • Verander de manier van werken van afdelingsgericht naar projectmatig.
  • Werk op een integraal cloud platform, waarin alle applicaties frictieloos gekoppeld worden via integraties.
Sleeping student
BLOG

Voorkom de 10 valkuilen van digitale transformatie

Overal hoor je de term “digitale transformatie”. Wat zijn de valkuilen die je kan vermijden om je eigen digitale transformatie te starten?

Digitaal op orde
digitaal versnellen

INSPIRERENDE KLANTVERHALEN

Vemedia Showcase
Florensis Showcase
Innax Showcase

De werkwijze van Fortezza

Inspiratie

In deze fase wordt de missie en visie van de organisatie vastgesteld en vertaald naar de digitale wereld en programma doelstellingen. Het transformatie team van de organisatie wordt georganiseerd en krijgt inzicht in wat digitalisering voor de eigen processen en business kan betekenen.

Navigatie

In de navigatie fase is een organisatie en procesanalyse uitgevoerd om te bepalen welke business & IT projecten uitgevoerd gaan worden om de programmadoelstellingen te realiseren. Daarnaast wordt besloten welke verandering op de organisatie domeinen noodzakelijk is.

Implementatie

Het programma bevat meerdere projecten. Een project wordt op een “Scrum” wijze uitgevoerd. Scrum deelt een project op in een aantal “Sprints”. Elke sprint levert een bruikbaar product of functie op. Dit zorgt ervoor dat een verandering zo snel mogelijk geïmplementeerd en gebruikt wordt door de organisatie. De opgedane ervaringen worden als feedback meegenomen in de volgende sprint.

Adoptie

Als een project is afgerond loopt de adoptie, die begonnen is tijdens de implementatie, door. In deze fase ligt de nadruk op het analyseren van het goed gebruiken van de oplossing en het coachen van de organisatie en medewerkers in het “anders werken” en “oude gewoontes loslaten”.